czwartek, 23 stycznia 2014

Paleta Sephora


Witam was serdecznie !
Dziś na celowniku mam paletę z Sephory którą dostałam w prezencie od mojego męża :)
Szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiego prezentu, rzadko kiedy kupuje mi kosmetyki bo po prostu boi się że nie trafi w mój gust, ale tym razem mu się udało! :)
Przedstawiam wam SEPHORA MAKEUP ACADEMY PALETTE

Pani w Sephorze idealnie mu doradziła co do prezentu (nie wierzę, że wybrał ją sam :P )


Paleta ma wbudowane lusterko, co ułatwia nam malowanie :) Ja jednak wolę używać większego lusterka,dlatego nie korzystam z tego paletowego :) 



Sephora Makeup Academy Palette to aż 130 kolorowych kosmetyków do makijażu oczu, ust i cery!
Zawiera 7 różów, 3 korektory, 18 eyelinerów, 72 cienie do powiek, 1 bazę pod cienie, 1 bazę utrwalającą do ust i 28 błyszczyków.
Trwałość cieni jest mega zadowalająca! Utrzymują mi się cały dzień, bez żadnego rolowania, co dotychczas było moim problemem. Super się je nakłada, nie osypują się :)


Nie próbowałam jeszcze błyszczyków ani eyelinerów ale myślę, że będą równie dobre co cienie :)
Mogę z czystym sumieniem polecić tą paletę! :)
Już niedługo opublikuję makijaże wykonane tą paletą :)
A wy co o niej sądzicie? 

Pozdrawiam!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz